Beoordelingen van Thai Kitchen Amsterdam

Recente recensies

4.0
D
17 november 2021

Absolute aanrader, al jaren

Daan
5 november 2021

Erg lekker eten!

Youssef
31 oktober 2021

Top eten netjes op tijd, zeker een aanrader voor de volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Soumaya
25 oktober 2021

Heerlijk gegeten, authentieke thaise smaak en vriendelijke bezorgers. Zeker een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Zitter
22 oktober 2021

We hebben weer heerlijk gegeten zoals altyd. En het werd snel bezorgd Bedankt Thai kitchen

anouk
19 oktober 2021

de kip basilicum was super pittig. beetje tè.. de phad thai was goed.

Asma
16 oktober 2021

Het eten was heerlijk👍🏻👌 en de hoeveelheid is perfect

RP
7 oktober 2021

Beste Thai van Amsterdam! Super aardige bezorgers, lekker eten, snelle bezorging!

F.Z
22 september 2021

Stelt nooit teleur 👍🏻👍🏻👌🏻, ben een vaste klant.

S
20 september 2021

Zoals altijd top! Ga zo door!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RP
19 september 2021

Beste thai in Amsterdam! Goed eten, snelle aardige bezorgers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ryan
6 september 2021

Super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanan
29 augustus 2021

Lekker, warm en op tijd.

Merve
24 augustus 2021

Ik bestel hier al jaren een dikke aanrader voor iedereen!! Lekker eten, goed service en snelle bezorging. Bezorger was erg vriendelijk 10+

RP
24 augustus 2021

Lekker eten! Lieve mensen!

Monique Zitter
19 augustus 2021

Heerlijk eten....vaker hier besteld. Een echte aanrader. Vriendelijke bezorger

RP
17 augustus 2021

Beter kan niet! Top bedrijf!

RP
11 augustus 2021

Top

Monique
19 juli 2021

Heerlijk eten....nu 2e x besteld. Echt eem aamrader

Noussair lachkar
10 juli 2021

Altijd lekker

RP Berger
3 juli 2021

Super!!!!

Berger
1 juli 2021

Beste Thai van Amsterdam! Goed eten en super aardige bezorgers. Kom je tegenwoordig nog maar weinig tegen. Echt de moeite waard.

Sijo Dijkstra
27 juni 2021

Eten is erg goed, bezorging op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dagmar
9 juni 2021

Super lekker de Tom Kha Khai soep en Kip Cashew met veel groeten. Ook bezorging ging heel snel en vriendelijk. Bedankt!

RP
5 juni 2021

Fantastische Thai! Eten is super. Bezorgers zijn onwijs netjes en aardig. Echt een aanrader.

Fatima
4 juni 2021
Ama
30 april 2021
Shafika
15 april 2021

De bestelling is precies op tijd geleverd en het was lekker en warm

Johan Keizer
14 april 2021

zeer lekker, precies op tijd bezorgd Het zou fijn zijn als fooi op de site gegeven kan worden

Abdek
11 april 2021

Heerlijk eten! Ik zou gewoon bestellen, niet nadenken...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liefhebber
20 maart 2021

Heerlijk. Ik vind wel dat vaste klanten wel vaste korting moeten krijgen

H.
20 maart 2021

Was lekker, maar toch te pittig voor ons. Thanks delivery guy! 👍🏼

Berger
19 maart 2021

Nu 2x besteld. Bevalt goed! Heerlijk eten en zeer vriendelijke en nette bezorger. Echt een aanrader.

Nawal
1 maart 2021

Lekkerste Thai van Amsterdam! De groene curry was heerlijk en vol van smaak.

Sarah B.
28 februari 2021

Verschillende gerechten geprobeerd en allemaal top! Vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar.

Bouchra
26 februari 2021

Zeer tevreden eten was erg lekker

Samira Chiri
21 februari 2021

Lekker!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hakim
1 februari 2021

Heerlijk eten met liefde voorbereid zoals altijd ❤

H. H.
27 januari 2021
Sijo
25 januari 2021

Super lekkere Phad Thai veggie. Keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
21 januari 2021
Zahti
20 januari 2021

Was heerlijk ga l vaker bestellen en snelle service en warm maaltijd 👍

George
20 januari 2021

Altijd goede kwaliteit. Groente in de gerechten altijd vers. Wordt altijd netjes bezorgd,bestel bij hun zelf niet via thuisbezorgd of zoiets.

H.
18 januari 2021

Verkeerd adres doorgegeven per ongeluk, werd heel snel door de bezorger en medewerker in het restaurant opgelost. Eten was top en warm! Thanks guys!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Redouan
1 januari 2020
Soumaya
13 december 2020

Heerlijk eten, top service en altijd genieten absoluut een aanrader!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Abdel
3 december 2020
D.
2 december 2020

Het eten was lekker, alleen jammer dat er geen cashew te vinden was in de kip met cashew.

Hakim
25 november 2020

Heerlijk en met liefde voorbereid. Denken goed mee met eventuele klant wensen. Topper ga zo door.

Wijnand
23 november 2020

De red hot beef curry (met 3 pepers) leek alsof er 0 pepers waren gebruikt om klaar te maken. Erg jammer. Rest eten was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Omar
22 november 2020
Joram Vermij
14 november 2020

Het eten is van goede kwaliteit. Ik bestel al heel lang bij Thai Kitchen. Maar voor het geld wat je betaald mogen de porties wel wat groter . Het lijkt wel of het steeds minder wordt.

Soumaya
8 november 2020
apo
1 november 2020

snel bezorgd en lekker eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anna
25 oktober 2020

Helaas bestelde en betaalde springrolls niet meegeleverd zonder bericht

Mark de Zwart
24 oktober 2020

Was weer HEERLIJK! En snel gebracht.

Ilse
16 oktober 2020
Youssef
14 oktober 2020

Het eten was heerlijk

Flr
8 oktober 2020

Heerlijk als altijd!

Do
14 september 2020

TOP TOP ETEN. Het was echt zo lekker! Ik had pad thai chicken besteld dat zou echt iedereen eens moeten proberen. Thai kitchen the best! Eten was ook snel bezorgd terwijl het zondag was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Najlae
14 september 2020

Ben al ongeveer 3 jaar vaste klant, snelle service qua bezorgen, bestelling klopt altijd. Maaltijden komen goed warm aan en zijn heerlijk. Vooral de pittige varianten. Zeker de moeite waard!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

luna
10 september 2020

eten was ouderwets heerlijk. En ze maakte de saus ook minder heet voor me. Ik heb echt genoten

Hamid
18 augustus 2020

Super lekker gegeten!

Daan
27 juli 2020

Heerlijk gegeten!

Hassan
18 juli 2020

De beste Thai van Amsterdam!

Marc
4 juli 2020

Phad Thai chicken favorietje, grote portie en heerlijke smaak. Loempia's wel aan de dure kant.

Linda
21 juni 2020

Bezorging was top, het eten ook. Alleen de kip cashew was erg flauw van smaak.

Romy
7 juni 2020

Heel lekker, heet aangekomen! Goede porties :)

Marc
3 juni 2020

Heerlijk eten! En vlotte en vriendelijke bediening

Nabs
3 juni 2020

Het eten was heerlijk en de bezorging was er in minder dan een half uur nadat ik besteld had. Heel tevreden!

Sara
22 mei 2020

Eten was heerlijk, vooral de beef salade. Bezorging binnen een half uur, en we nog een paar loempia’s erbij. Heel lief. Echt een aanrader!

Vincent
18 mei 2020

Thais eten net als in Thailand👌🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lau
12 mei 2020

Zoals gewoonlijk heerlijk, pad thai en paneng chicken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hamza
9 mei 2020

Lekker grote portie’s, netjes op tijd en het was echt overheerlijk. Mijn complimenten aan het personeel.

Clau
6 mei 2020

Heerlijke maaltijden, op tijd geleverd - volgende keer weer!

Nina
27 april 2020

Heerlijk vers gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
25 april 2020
Ilse
19 april 2020

Het was weer heerlijk alleen waren alle bakjes geplet en was de saus gaan lekken in de tas alles zat onder ☹️

anoniem
9 april 2020

Het eten is lekker en de bezorging goed. Vind het alleen jammer dat de bezorgkosten 2 euro zijn. Ik zou het fijn vinden om de bezorger ook een fooi te geven. Zou het eerlijker vinden tegenover de bezorger als de bezorgkosten 1 euro zijn en dat de bezorger dan ook 1 euro krijgt.

Daan
12 februari 2020

Heerlijk gegeten, goede porties, heerlijke soep! Keurig op het aangegeven tijdstip bezorgd. 👍

Abdell
30 januari 2020

Schoon en Goed eten!

Lau
28 januari 2020

Pad Thai en paneng waren zoals altijd heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Doun
10 januari 2020

Altijd lekker eten. Warm geleverd en goede porties.

fahd
29 december 2019
Vivian
14 december 2019

Eten was lauw, bakje met saus geplet. Was niet echt onder de indruk van dw gerechten.

Laura
4 december 2019
Sara
4 november 2019

Het eten was heerlijk en warm aangekomen! Top service!

Marouan
24 oktober 2019

Beste Thai van Amsterdam Eten is erg lekker Aardige mensen!

Zahra
22 oktober 2019

Zeer tevreden altijd.

Gerda
11 oktober 2019

Pas na een uur en een kwartier bezorgd. De bezorger leek onze klacht niet te horen en kon ook niet praten. Het eten was kouder dan lauw. Na meerdere teleurstellingen was dit onze laatste bestelling bij Thai Kitchen. Jammer, want het eten is goed.

Tanja
8 oktober 2019

Prima op tijd en lekker als altijd. Alleen niet erg warm dit keer helaas

Tarzati r
28 september 2019

Heerlijke eten op tijd bezorgd aardige medewerkers zeker en aanrader

Spoelstra
13 september 2019

Heerlijk

Jasmijn
4 september 2019

Heerlijke Massaman curry en Vega gerecht met groente in oestersaus gegeten. Snel klaar met afhalen. Jammer dat je niet kan pinnen daar, maar ter plekke via website besteld. Ging ook prima

Hakim
3 september 2019

Is gewoon goed en lekker Zal vaker hier bestellen

Marny Slooten
28 augustus 2019
Nicky
22 juli 2019

Super lekker! Alles was naar wens! Aanrader!

Sergio
16 juli 2019

Het eten wat top!! Aanrader echt waar!!

Selim Bakir
8 juli 2019

Kortom, heerlijk. Warm en goede smaak.

Ad
24 juni 2019
D. Celik
15 juni 2019

Wij bestellen vaak bij Thai kitchen Het is echt heel lekker, vooral chicken vulcano met mihoen

a. wellerdieck
11 juni 2019
S.
9 juni 2019
Marlies
3 juni 2019

Altijd heerlijk!!!

Hans Spoelstra
31 mei 2019

Uitstekend

Wendy
25 mei 2019

De smaak is goed, alleen is het de laatste keren bijna koud als het bezorgd is.

Hamid Abou
24 mei 2019

Vandaag een Chicken vulcano (+Fried rice) en een Phad Thai delux besteld en het was 1 woord verrukkelijk!!! Ook de bezorging was precies op de gewenste tijd gearriveerd. Helemaal Top!!

Carolina
15 mei 2019
Michel
6 mei 2019
Nass
6 mei 2019
Kubra
2 mei 2019

ZO LEKKER!!!

De oogappel (Kdv)
29 april 2019

Eten was heerlijk, en perfect Op tijd! Er is in Amsterdam geen andere Thaise kitchen die zo snel en vriendelijk is. Zeker de moeite waard om hier je eten te bestellen, en dat voor niet 1 maar voor meer dan 10 personen! Dikke aanrader dus!

Ikram
29 april 2019

Super lekker! En zeer zeker een aanrader!

Anouar
26 april 2019

Ik bestel vaker maar de kwaliteit gaat steeds meer achteruit. Gister een kip met oestersaus besteld. Na een uur pas bezorgd. Niet te vreten. Flauw, de kip was schaars en niet vers. Half bakje gekregen terwijl je de volle pond betaald. Ik bestel hier niet meer... helaas.

EIA
26 april 2019

Eten is een uur en 50 minuten na bestelling pas bezorgd. Ik snap dat het druk kan zijn, maar dit mag wel naar de klanten toe gecommuniceerd worden. Eten was koud bij aankomst ...

MZ
24 april 2019

Helaas was een deel van de bestelling niet geleverd! Direct gebeld en in eerste instantie zouden ze het naleveren. Helaas werden we teruggebeld met de mededeling dat alles geleverd was en dat we pech hadden.

Anou
20 april 2019
sorbach
12 april 2019

Ik bestel regelmatig bij jullie, maar ben nu teleurgesteld. De massaman beef was zeer waterig, er zat amper biefstuk, aardappel en pinda's in. De biefstuk die er in zat was hard en droog. Het was deze keer niet lekker, hoewel ik jullie smaak altijd erg goed vind. Voor 13.90 mag dit niet zo verkocht worden. Jammer.

Imad
21 maart 2019

Perfect altijd al geweest zo door blijven gaan

Candela
4 februari 2019

Weer genoten.

Imad
1 februari 2019

Heerlijk eten perfecte bezorgservice

Login
1 februari 2019
Rasheed
22 januari 2019

Viel me al op dat portie veel minder was dan normaal. Curry beker was voor de helft gevuld, vaak is het 3kwart of meer, Teleurstellend!. Helaas komt dit vaker voor als het druk is op de zaak. Bezorging was uitstekend en snel.

Ilse
2 januari 2019
Samira
31 december 2019

Lekker zoals altijd!!

Gp
26 december 2018

Iets beoordelen wat je niet binnen krijgt ?

Houda
25 december 2018

Kunnen jullie de telefoon beantwoorden.....ik wacht nu al 90 minuten op mijn eten!! Begrijp dat het druk is met eerste kerstdag, maar sta je klant dan te woord!! Dan kom ik het namelijk zelf ophalen.....via een recensie jullie proberen te bereiken is te gek voor woorden!!!

Carolyn
13 december 2018
Mark
7 december 2018

De tilapia was niet te eten, leek wel een schoenzool. Taai in plaats van filet. Weggegooid en hoop dat dit een incident is. Rest van de bezorgde maaltijden was zoals altijd erg goed.

Anoniem
7 december 2018

Heel jammer dat het eten nu in plastic bakken wordt bezorgd en niet meer in papieren bakken, zoals jullie vroeger deden. Plastic is niet goed om (warm) eten in te bewaren en daarnaast veel milieu vervuilender dan papier.

Barbara
3 december 2018

Toen we het eten kwamen halen was het precies op dat moment klaar. Loempiaatjes nog net niet ingepakt. Goede timing. Heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nab
3 december 2018

Eten was droom en smaakten nergens naar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerda van der Flier
26 november 2018

Snel en heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Houda
1 november 2018

Gewoon perfect zoals altijd.......heerlijk?

Wendy
26 oktober 2018

Heerlijke kip cashewnoot gegeten en snelle bezorging.

Khalid
20 oktober 2018

Heerlijk!

De
20 oktober 2018
Annette
14 oktober 2018

Eten erg goed!! Mbt de bezorging: ik werd gebeld dat het iets later zou worden ivm zaterdag drukte. Bezorging was desondanks keurig op tijd. Top!!

Wendy
4 oktober 2018

De smaak is altijd goed, maar het eten is niet altijd warm genoeg.

Vera
2 oktober 2018

Lekker eten en goede portie, helaas was ook deze 2e keer de bestelling niet compleet (flesje drank vergeten).

Sorbach
30 september 2018

Smaak heel erg goed. Ook goed warm. Enige wat ik mis is dat er vaak weinig groenten bij gerechten zitten.

De
29 september 2018
roswhita
27 september 2018
Login
21 september 2018
De
8 september 2018
Gerald
6 september 2018

Eten was heel snel bezorg en smaakte weer heerlijk!

Mirjam
1 september 2018

Bestelling was nog lekker warm bij bezorging. Alles was weer goed op smaak, en we hebben heerlijk genoten! Tot snel weer!

De
1 september 2018
Floor
23 juli 2018

Na zowel op de site als telefonisch aangegeven de bestelling zonder pinda's te willen ivm een pinda-allergie, zaten er toch veel pinda's op de Pad Thai deluxe.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Swan
26 juni 2018

Super lekker gegeten !

Fo
24 juni 2018

Na een uur gewacht te hebben op mijn bestelling toch maar even gebeld om te vragen hoe lang het nog ging duren,mevrouw kon me dat niet vertellen want het was erg druk. Uiteindelijk maar zelf de bestelling opgehaald na bijna 1.5 uur. Eten was redelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilhem
17 juni 2018

Optijd en heerlijk eten

Grace
4 juni 2018

Zalig gegeten! Ik bestel gauw weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jim
1 juni 2018

Helaas viel dit keer tegen. Weinig groente, hooguit drie stuks broccoli en enkel sugar snaps.

Röling Import
16 mei 2018

Onze klanten vragen naar het eten van Thai Kitchen. Goede service, snelle bezorging en heerlijk eten!

Ds
11 mei 2018

Heerlijk

Najib
25 april 2018

Top eten! Snel , lekker en warm zoals altijd!

Johan
19 april 2018

Bestelling was helemaal in orde en keurig op tijd! Goede service

Marèse
14 april 2018
mariam
11 april 2018

Top eten!

Ilse
31 maart 2018

Heerllijk!

Martin Cleaver
17 maart 2018

Ik woon ook de hoek bij Thai Kitchen, maar de besturing gaat opvallend vaak mis. Een telefoonnummer vragen bij bestelling zou helpen.

Laura
11 maart 2018

Altijd super lekker!

Cher
10 februari 2018

Jammer, 1,5 uur gewacht op het eten en geen melding vooraf. Eten was ook niet goed warm, porties en smaak wel ok.

Jay Lillie
10 februari 2018
****
3 februari 2018

STIPT bezorgd heerlijk eten! Grote porties. Vega PadTai een aanrader, heerlijk!! Klein puntje, de rode curry mag van mij veel pittiger.

Wendy
27 januari 2018

Snelle levering, heerlijk gegeten

Saar
22 januari 2018

Lekker eten snel bezorgd Jammer dat het wel koud was moest het zelf opwarmen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
20 januari 2018

Helaas duurde het 1,5 uur voordat ik mijn eten kreeg en het eten was lauw. De smaak was wel goed.

Andre
13 januari 2018

Ik bestelde een groen curry met aubergine en kreeg een groene curry met boontjes! Bah! Kwaliteit medium. Wel grote porties

Kemming
11 januari 2018

Smaak was goed . De mihoen was behoorlijk aangebrand . Veel zwarte stukken aan elkaar gekoekt .

Najib
27 december 2017

Dit is de 1000% de beste Thai die bezorgt in Amsterdam. Ook nog Halal. Aanrader ... grote porties en super lekker.

Mohamed
13 december 2017

Heerlijk!! Zoals altijd!!

Jeroen
4 december 2017

Eten liet bijna 1 uur en 3 kwartier op zich wachten. Zelfs nadat ik gebeld had en mij gemeld werd dat de bestelling net de deur uit was, duurde het nog een half uur voordat het eten er was. De bezorger nam niet eens de moeite om aan te bellen, maar toeterde vanaf zijn scooter en reikte het eten zonder iets te zeggen aan. Tot slot bleek het eten lauw tot koud. Dit is jammer, aangezien de smaak van eten wel prima was.

Weijer
1 december 2017

Heel lekker en heerlijk warm. Volgende keer weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roxanne
29 november 2017

Wederom heerlijk eten,!

anoniem
26 november 2017

Snel bezorgd! Het smaakte.

D.
25 november 2017
marcus
22 november 2017

consistent high quality, consistently delivering preeeety fast. Enjoy.

Weijer
29 oktober 2017

Heel erg lekker dank

Gerda
30 september 2017

Na online bestelling heeft ThaI Kitchen gebeld dat het erg druk was en het minimaal een uur zou duren. Vind ik goede service want nu kon ik mijn bestelling annuleren en ergens anders naartoe. Nu maar hopen dat ik mijn geld ook terug krijg.

bianca
24 september 2017

super eten voor een hele goede prijs

Raiv
20 september 2017

Goed eten.

Elze
18 september 2017

Snelle bezorging, super lekker

Mónica
28 augustus 2017
Ayoub
13 juli 2017

Helaas , niet wat ik er van verwacht heb het duurde veelste lang voordat het eten er was en nog eens koud aan gekomen een afknapper !

Mitch
11 juli 2017

Onlangs schreef ik dat alles verrukkelijk was, dat ik alleen de satésaus te zout vond. En die was gisteren een stuk minder zout! Super eten en vriendelijke bezorging!

Mitch
7 juli 2017

Bezorging op zichzelf goed, maar wel drie kwartier moeten wachten. Eten was lekker, maar satésaus erg zout.

Michiel Hanrath
5 juli 2017

Erg lekker!

Donna
2 juli 2017

Heerlijk gegeten ?

Ibraheem
30 juni 2017

Ik kreeg ongeveer na 40 minuten mijn bestelling. Ik heb daar begrip voor want zij zijn 20 minuten van mij verwijderd. Eerste bezorger kwam net en aardig over. Wat ik zeker jammer vond is dat het eten al lauw was en mijn bestelling was incompleet. Ik heb hier telefonisch contact over gehad en er werd dodelijk gezegd: 'Ja maar u besteld wel van veraf, daarom is het een beetje koud'. Dan zeg ik dat je niet zo ver moet gaan bezorgen. Het duurde overigens om alleen een vergeten portie mihoen te leveren 35 minuten en een bezorger die zoware mijn eten in mijn handen gooide. Ik verwacht eerder een sorry en misschien een compensatie, dan op deze manier mijn VERGETEN eten te bezorgen. Het eten zelf: - Goede volle porties; - De kipsaté was minder geworden doordat het al bijna koud was. De satésaus zelfs was lekker. Plus-punt; - De garlic Shrimps was lekker, helaas ook al bijna koud maar wel echt lekker. Misschien een tip voor de normale witte rijst: na het koken het water goed eruit giet

San
30 juni 2017
Gerald
25 juni 2017

Was zoals gebruikelijk erg lekker.

Shiva
15 mei 2017

het eten was echt heerlijk!!!

Dennis
12 mei 2017
Sietske
1 mei 2017
K acharrb
19 april 2017

Topppp

Aisha
16 april 2017

Was superlekker en snel. Eten goed warm ook nog. Zelfs de viskoekjes!!

Horstkamp
1 april 2017

Helaas was het deze keer echt niet lekker. De tofu was heel week.. Ik bestel altijd hetzelfde en het was altijd goed.

Beerens
31 maart 2017

Was weer erg goed!

Ss
31 maart 2017

Snel geleverd en lekkere pad Thai (was beetje lauw maar kan gebeuren)

Wendy
24 maart 2017
Miss
19 maart 2017

Lekker Thais eten, goede kwaliteit. Vriendelijke bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
8 maart 2017
Gerald
2 maart 2017

Eten was erg lekker als vanouds alleen was het dit keer wel koud

Redouane
26 februari 2017

Eten was heerlijk, en de bezorging was ook super snel.

Mohamed
24 februari 2017

Vlotte bezorging. Eten was heerlijk

jaap
30 januari 2017
Tanja
29 januari 2017

Lekker weer maar bijna koud!!

Sam
27 januari 2017
Toon Timp
22 januari 2017

Eten smaakte prima en de verpakking zag er zeer verzorgd uit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
19 januari 2017

Veel te laat bezorgd, heel irritant. Eten is wel goed, niets op aan te merken.

Petra
18 januari 2017

Was lekker!

A R Finch
16 januari 2017

Soep was ok..rijst Was echt te vettig en viel zwaar. Helaas, de Pad thai is vaak wel lekker.

Enno Roosink
9 januari 2017

aangenaam verse produkten - zijn overgestapt van een thais restaurant in hetzelfde postodegebied toen dat gesloten was - we blijven bij Thai Kitchen - één maal netjes gebeld dat er bezorgproblemen waren - zijn gaan afhalen - zo lekker in Thai Kitchen -

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Abdel
5 december 2016

Ik heb helaas een uur moeten wachten voordat me bestelling der eindelijk was Het zou fijn zijn als dat iets sneller zou kunnen in de toekomst

Monique
2 december 2016

Het eten was heerlijk, ook goed warm! En de hoeveelheid was prima Chicken cashew met veel kip en lekkere knapperige groenten en de tof cashew. Ik kreeg, heel netjes een telefoontje dat de bezorgtijd meer dan 1,5 uur zou duren, dus zijn wij het zelf op gaan halen. Prima! Vandaar 1 ster bij de beoordeling, eigenlijk niet van toepassing.

Yuri
17 november 2016

Lekkere en betaalbare maaltijd!

y van Gans
16 november 2016

Het was heerlijk maar wel wat afgekoeld helaas.

Ingeborg
3 november 2016

Heerlijk! Perfecte viskoekjes en één van de betere Tom Ka Kai's in Amsterdam.

Pauline
29 oktober 2016

Heerlijk gegeten, lekkere verse groenten! Goed gekruid!

Youssef
27 oktober 2016

Topvoedsel en binnen 40 minuten warm geleverd. Lekker vers en goed van smaak.

Bram
25 oktober 2016
Igor
24 oktober 2016

Cold and hot dishes were delivered in one bag. So, salad was warm, also missing ingredients and over-spiced. Disappointment.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Overdijk
15 oktober 2016
Janneke
8 oktober 2016
farida
4 oktober 2016
Francina
4 oktober 2016

Eten altijd goed. Vaak wel lang wachten op de bestelling. Dit keer daarom voor een bepaalde bezorgtijd gekozen, maar dit werd 45 minuten later dan de aangegeven bezorgtijd pas bezorgd. Jammer.

Emma Lodder
4 oktober 2016

Ontzettend lekker en precies op tijd bezorgd!

Mark
28 september 2016

Zoals altijd weer heerlijk en lekker snel in huis!

Cor
17 september 2016
Robertson
11 september 2016

Eten kwam uit gewone scooterkoffer in papieren zak, dus viskoekjes waren lauw en de pittige soep mierzoet, bah!!! Die heb ik dus weg moeten gooien. Verder had de bezorger geen wisselgeld terwijl ik aangegeven had met €20,- te zullen betalen. Eerste keer is dus meteen ook laatste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

gg
6 september 2016

De special van de chef is in combinatie met de mihoen heerlijk, een echte aanrader. Voor de Red chicken curry is dit niet het geval, het is niet vol van smaak en snel weg. Het geheel is goed en smaakvol verpakt en wordt tijdig (warm) bezorgt.

John
31 augustus 2016

Eten was weer heerlijk!

Eric
9 juli 2016

Bezorging precies op tijd. Eten was heerlijk, maar het eten mag íets pittiger; De porties waren voldoende voor 2 personen.

Nico
13 maart 2016

Witte rijst vergeten, kwamen we achter nadat bezorger was vertrokken. Wisselgeld (€20 briefje) was in tweeën gescheurd. Bezorger zei "kan je toch zo met een plakbandje plakken". Na het openen van eten zagen we dat er geen rijst bij zat, Thai Kitchen gebeld en beloofden meteen iemand te sturen om rijst na te brengen en een ander €20 biljet mee te nemen. Bezorger kwam na 15 minuten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marien
15 februari 2016

het duurde 1 uur en 20 minuten van bestelling tot bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mo
29 januari 2016

Supersnelle levering, en het was heerlijk zoals ik gewend ben van thai kitchen. ????

anoniem
29 januari 2016

Eten was heerlijk, maar we hebben er bijna 2 uur op moeten wachten.

A. El Garrat
29 januari 2016

Lekker gezond en snel

Hoekstra
26 januari 2016

Gisteren heerlijke goed gevulde garnalensoep met kokos gegeten het was heerlijk en de soep was goed gevuld en het inktvisgerevht was ook heerlijk